chubbies fellas

Friday, 27 May 2011

xJOM LETUPKAN KENDERAANx

hahha...
macam pelik je tajuk post kali nie...
tapi serius la,memang saya nak ajak korunk sume letupkan kenderaan masing-masing....(gile pe??)
benda nie memang semua pemilik kenderaan suke dan selalu lakukan..(ble mase plak??hahaha..)

masih tidak percaya sama saya???
japgi saya tunjuk...:-)

caranye mudah saja....

Langkah 1...


pergi ke stesyen minyak pilihan korang...


pastikan kedai minyak petrol,bkn miyak gamat...


Langkah 2..

pergi la bayar dulu...
xkesah taw berapa ringgit pon korang nk isi...
yang pentingnye,tyme last2 tu..hehhehe


makin banyak isi,makin kuat la letupan..hhahahha
Langkah 3....


isi la minyak korang sampai abes...




Langkah 4..


bila korang dh abes isi,pastikan korang tos kan nozzle bagi bunyi(ikut la cmne bunyi tank korang...tang!tang! ke....ting!ting! ke...)

Langkah 5...


ketuk nozzle yang korang pegang sekuat-kuatnya pada lubang tank korang
klau boleh pastikan korang ketuk sampai menghasilkan percikan api...
hahhahaha..


lebih kurang cmnie la percikan bunga api 2..hhahhahahha


Langkah 6...


SELAMAT TINGGAL DUNIA!!!!
 haahhahahaa...



p/s:tolong la jangan ske ketuk nozzle korang pada lubang tank kenderaan anda,kalau dah meletop,kesian kat famili d rumah...semakin hari semakin sayang ;-)


4 comments:

  1. oi asal ade 2 lgkah jer....
    mne lgi yg laen..??

    ReplyDelete
  2. tesilap tekan butang post..hahhaha

    ReplyDelete
  3. hahaha. semat kot api kuar kat dada.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews